خدادادی رئیس هیأت ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی شد

محمد رسول خدادادی توانست با کسب ۲۶ رأی به مدت ۴ سال پیش رو به عنوان رئیس هیأت ورزش های همگانی آذربایجان شرقی انتخاب شود.

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی به ریاست افشین ملایی و با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، بابایی مسئول امور استانهای فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی روز پنجشنبه بیست و هفتم مرداد ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان در حالی برگزار شد که محمدرسول خدادادی توانست با کسب ۲۶ رأی به مدت ۴ سال پیش رو به عنوان رئیس هیأت ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی انتخاب شود.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و نایب رئیس مجمع انتخاباتی گفت: از آقای رسول صادقی به خاطر سال ها تلاش برای هئیت همگانی استان قدردانی می کنم و برای آقای خدادادی آرزوی موفقیت در مسئولیت شان دارم و از خانواده هیات ورزش های همگانی استان درخواست می کنم برای پیشرفت این هیات همه توان خود را به کار بسته و از آقای خدادادی و هیأت رئیس منتخب شان حمایت کنند.

ستوده نژاد در ادامه گفت: رؤسای شهرستانها علی رغم کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به رشد ورزش همگانی در شهرستانها کمک می کنند.

در ادامه افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای خدادادی و هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی، اکنون که منتخب مجمع استان هستید رسالت شما سنگین تر شده و اعضای مجمع مطالباتی از شما خواهند داشت که با مدیریت و همدلی به این انتظارات و توقعات جامعه عمل بپوشانید.

ملایی در ادامه افزود:در دوسال اخیر با پیدا شدن بیماری کرونا آمار کم تحرکی در جامعه بالا رفته و میزان بیماری ها افزایش یافته و باید با مشارکت همدیگر فعالیت ورزش های همگانی را در جامعه افزایش دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.