خانواده ها مدرک تحصیلی نمی‎خواهند ، تضمین آینده برای برای فرزندانشان می‎خواهند

در نشست خبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه ، آرش رنجبران ، رئیس دانشگاه در این جلسه توضیحاتی داد و گفت : اولین دانشگاه در سال ۱۳۶۱ در شهر اولین ها ( تبریز ) تاسیس شد که ۳۵ واحد و مرکز با بیش از ۵۴ هزار دانشجو و بیش از ۱۹۰۰ هیئت علمی و ۱۶۰۰ استاد است .
آرش رنجبران در رابطه با تضمین آینده ی دانشجوها بیان کرد : خانواده ها مدرک تحصیلی نمی خواهند بلکه تضمین آینده بذای فرزندانشان می خواهند . در این راستا دانشگاه برنامه هایش را به سویی می برد که رشته هایش مربوط به اشتغال آفرینی است.
رنجبران در مورد طرح پویش دانشگاه آزاد گفت : طرح پویش ، طرح ابتکاری در دانشگاه آزاد است . در این طرح دانشگاه با صنایع و حوزه های مختلف ارتباط برقرار می کند و ظرفیت هایی ایجاد می کند که دانشجویان دو یا سه روز در هفته در صنعت حضور پیدا می کنند و کمک شهریه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است . او افزود : افرادی که در این صنعت حضور پیدا می کنند می توانند اشتغال آفرین باشند و قطعا این روش تضمین آینده برای دانشجوها است.
رنجبران همچنین در رابطه با رویداد پژوهش در سال پیش بیان کرد : سال پیش رویداد پژوهش داشتیم که بزرگ ترین رویداد پژوهشی بود و امسال هم مشابه همان رویداد ، عصر امید خواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.