خائنین به بیت المال رسوا شوند

در دوره طاغوت رئیس دانشگاه وقت تهران ساعتی خودرو دولتی را به دلیل کار اورژانسی خود به شیمران برد.فردا به امور مالی دانشگاه نامه نوشت و خواستار کسر وجهی از حقوق خود برای جبران استفاده شخصی از بیت المال شدکه دراسناد تاریخی دانشگاه تهران ضبط شده است برج گذشته جناب مرتضی خان صفری که در مکتب انقلاب بزرگ شده و ایرادات مدیریتی زیادی به اذعان دوست و دشمن در سکانداری صداوسیمای مرکزآذربایجان شرقی داشت.خودرو سفید سمند به شماره  پلاک ۷۷ ایران ۸۱۳ ن ۶۳  مرکز را پس از افول و پایان خدمت از تبریز به ارومیه برده است و استفاده شخصی می کند. و متاسفانه معاون اداری مالی مرکز تبریز مماشات می کند .

مقایسه کنید آن رئیس دانشگاه تربیت یافته در دوره طاغوت را ،با این مدیر انقلابی که هر روز دم ازذوب درطریق حق و حقیقت می زد تعدادی از کارکنان این مرکز در گفتگو با فصل نیوز خواستار توبیخ مدیر کنار گذاشته شده از سوی مسئولان سازمان صداوسیما و عودت فوری خودروی دولتی منتقل شده از ارومیه به تبریز هستند.

3 نظرات
  1. مهدو می گوید

    گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من آقای صفری ادعای دینداری می کردی بعد از رفتنت مرکز درست شد هم به شرکتی ها خانه سازمانی می‌دهند هم اضافه کار ها را کسر نمیکند هم ارتباطات بهتر شده مشخص است که در پشت همه این کارها جنابعالی بودی خداوند آبرویت را برد سعی کن پیش از این در ارومیه خود را خراب نکنی

  2. سعید اکبری می گوید

    شما عده ای آدم عقده ای و مریض هستین که فقط به دنبال باجگیری و رسیدن به اهداف و مطامع نامشروع خود هستید
    با مدرک و سند حرف بزنید
    دالیدان آتان داشت توپوغا دیر

    1. admin-fa می گوید

      اسناد و مدارک از این بالاتر که خودروهایی که برده بودن برگردون؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.