جواد میلانی،مدیر عامل مؤسسه‌ی تسکین: موسسه‌ی تسکین به عنوان موسسه برتر مردم نهاد کشور

یک هزارو ۸۱۵ کودک مبتلا به سرطان ، ۴۳۳ نفر درمان قطعی شدند

جواد میلانی در همایش خیرین موسسه حمایت از کودکان سرطانی بیان کرد : مجموعه‌ی تسکین در تلاش است کودکان مبتلا به سرطانی را به آغوش خانواده باز گرداند و این مهم‌ترین وظیفه‌ی ما است.
وی گفت : رنج سنی این کودکان بین ۳ ماهه تا ۱۶ ساله است که البته به ابلاغ معاونت درمان محدوده سنی کودک از ۱۴ سال به ۱۸ سال افزایش یافت.

میلانی بیان کرد : هزینه های درمانی در سه ماه اخر به شدت افزایش یافت است و دلیل این موضوع  تنش های اقتصادی کشور، قیمت ارز و تورم است که مجموعه‌ی ما تلاش می کند هیچ کودکی بخاطر مسائل مالی از درمان عقب نیافتد و زندگی خود را از دست ندهد.

میلانی افزود : موسسه‌ی تسکین به عنوان موسسه برتر مردم نهاد کشور انتخاب شده است که از آغاز موسسه تا الان ۱۸۱۵ کودک به تسکین مراجعه کردند وتاکنون ۴۳۳ درمان قطعی شدند.

مدیر عامل مؤسسه‌ی تسکین گفت: پیش بینی می شود در سال جدید هزار کودک تحت حمایت قرار گیرند و اگر ارز ، تنش اقتصادی و تورم به این شکل ادامه داشته باشد ، کار دشوار می شود و اگر سال اینده اگر بخواهیم درمان ها ادامه پیدا کند باید مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان برای هزینه درمان هزار کودک در سال آتی اهدا شود.

میلانی خبر داد : در چند روز گذشته یک دستگاه رگ یاب توسط خانواده کودک مبتلا به سرطان که سال گذشته فرشته شد و دنیا خود را عوض کرد به بیمارستان کودکان مردانی آذر اهدا شد.

لازم به ذکر است در انتهای همایش ، مراسمی برای جمع آوری هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد و تا لحظه پایان همایش مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان توسط خیرین دست دلباز تبریزی حاضر در جلسه و تعدادی از خیرین خارج از کشور به صورت آنلاین پرداخت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.