تراکتور – نفت MIS؛ جنگ بقای برد اولی‌ها!

یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

رقابت های لیگ برتر بعد از تعطیلی چند هفته ای دوباره شروع خواهد شد. هفته بیست و پنجم این رقابت ها فردا با برگزاری سه دیدار کلید می خورد. در یکی از این سه دیدار، تراکتور میهمان نفت مسجد سلیمان است.
نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با ۱۷ امتیاز چهاردهم است. تراکتور هم با ۲۰ امتیاز یک پله بالاتر حضور دارد. به این ترتیب بازی فردا یک تقابل شش امتیازی تمام عیار میان تیم هایی خواهد بود که دوست ندارند یکی از دو تیم سقوط کننده باشند. فجر (۱۶) و شهرخودرو (۱۴) فاصله زیادی با نفت و تراکتور ندارند و همین موضوع کورس بقا را حسابی داغ کرده است.

آخرین پیروزی تراکتور تا پیش از هفته بیست و چهارم، مربوط به بازی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان می شد. این تیم بعد از غلبه بر نفت، در ۱۳ بازی هیچ بردی کسب نکرد تا اینکه در آستانه بازی برگشت با این تیم موفق شد مس را با یک گل شکست دهد.

نفت بعد از شکست دو – صفر مقابل تراکتور در تبریز (هفته دهم – دور رفت)، فجر را با دو گل شکست داد و مثل سرخ پوشان تبریز مدت ها در کسب پیروزی ناکام بود. بعد از ۱۲ هفته و در آستانه تقابل با تراکتور، نفتی ها یک بر صفر ذوب آهن را شکست دادند تا مثل حریف هفته بیست و پنجم خود، طلسم شکنی کرده و با کسب اولین برد نیم فصل دوم، پای به یک دیدار سرنوشت ساز بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.