امروز در شورا

انتخاب حسابرسان سال ۱۴۰۱ شهرداری ، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن با رای اکثریت اعضای شورا ، ترکیب پیشنهادی حسابرسان تصویب شد.

 

 

علیرضا نوای باغبان به عنوان نماینده‌ی ثابت و متخصص شورا جهت شرکت در جلسات کمیته استانی راهبری طرح ویژه حفاظت و احیا بافت تاریخی-فرهنگی شهر تبریز انتخاب شد.

 

 

اسوتچی در رابطه با انتخاب حسابرسان برای شهرداری بیان کرد : برای حساب های شورا چه کسی رسیدگی خواهد کرد ؟ اعضای شورا خودشان به حساب های شورا رسیدگی می کنند ؟ جای خوشبختی است که بعد از ۲۵ سال شهرداری برای حساب های خود حسابرس انتخاب می کند.

 

از گشت‌های منطقه تقاضا دارم جدی کار کنند .
 تا امروز سگ‌های بلاصاحب به محل‌های مورد نظر انتقال داده شده است اما باز هم خیابان‌ها پر از سگ‌های بلاصاحب است که در این راستا جان و سلامت مردم در خطر است ، باید جلسه‌ای در این مورد برقرار شود و تصمیمات جدی گرفته شود.

 

از گشت‌های منطقه تقاضا دارم جدی کار کنند
تا امروز سگ‌های بلاصاحب به محل‌های مورد نظر انتقال داده شده است اما باز هم خیابان‌ها پر از سگ‌های بلاصاحب است که در این راستا جان و سلامت مردم در خطر است ، باید جلسه‌ای در این مورد برقرار شود و تصمیمات جدی گرفته شود.

 

برگی ، مرگ نوجوان ۱۸ ساله تبریزی را تکذیب کرد
برگی ، رئیس شورای شهر تبریز بیان کرد : مرگ نوجوان ۱۸ ساله در محله‌ی سیلاب بر اثر یخبندان را تکذیب میکنم . هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده است . خواهشنمدم تحقیقات لازم در این مورد انجام گیرد و سپس رسانه‌ای شود.

 

در رابطه با موضوع بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص اهدا اجاره بهای مربوط به استفاده نیروی انتظامی از سالن همایش های بین المللی خاوران در هفته نیروی انتظامی ، قرار بر این شد یک هفته سالن همایش ها به صورت رایگان در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

در محلات فرعی ، محلول‌پاشی صورت نگرفته‌است

 

در محلات فرعی ، محلول‌پاشی صورت نگرفته‌است

احد صادقی در رابطه با موضوع محلول‌پاشی بیان کرد : از خدمات شهری نیرو‌ها که از صبح زود پای کار هستند تا فضای مناسب برای شهروندان ایجاد کنند ، تشکر و قدردانی می کنم اما محلول پاشی فقط برای خیابان‌های اصلی انجام شده است و به کوچه‌های فرعی نرسیده است . بهتر است اقدامی در این راستا صورت بگیرد تا محلات یخ زده به مردم آسیبی نزند.

 

مترو در قبال تذکرات پاسخگو نیست

روح الله دهقان‌نژاد خطاب به شهردار بیان کرد : مترو خود را موظف نمی‌داند تا به تذکرات بنده پاسخگو باشد و فقط برای یک بیانیه اکتفا میکند.
شهردار در پاسخ به دهقان‌نژاد بیان کرد : در موضوع مترو کار جهادی صورت گرفته است و در عرض سه ماه ، ۲ ایستگاه راه‌اندازی شده است و سومین ایستگاه هم در دهه‌ی فجر افتتاح خواهد شد . شهردار تاکید کرد : هیچگونه جذبی در مترو اتفاق نیوفتاده است.

باید با شهر‌های خواهر خوانده بهره برداری کنیم

دهقان‌نژاد در رابطه با موضوع بررسی طرح اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص طرح ایجاد دبیرخانه مستقل شهرهای خواهر خوانده تبریز بیان کرد : با ۹ شهر خواهر خوانده هستیم که باید از این شهرها بهره برداری داشته باشیم . باید بیندیشیم وقتی با یک شهر خواهر خوانده میشویم برای ما چه منفعتی خواهد داشت ؟ وی گفت : باید دبیرخانه در رابطه با خواهر خواندگی شهرها پیشنهادات بدهد شهردار طی صحبت‌های دهقان‌نژاد بیان کرد : یکی از شاخص های مدیریت شهری خواهر خواندگی می باشد و محتوای آن فرهنگی است. وجه قالبی آن فرهنگی می باشد و در تمامی کشور ها اینگونه است و داشته های خود را به اشتراک نمی گذارند دهقان نژاد خطاب به شهردار گفت : اظهارات آقای شهردار را قبول نمیکنم ‌. اگر قرار باشد موضوعات فرهنگی باشد ، هفته فرهنگی اکتفا می کند و می توانیم تمامی سیاست ها را در شهرهای خواهر خوانده مطرح کنیم. قرار بر این شد این دستورجلسه به کمیسیون‌ها ارسال شود تا بررسی‌های هدفمندی انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.