ارائه دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد MIJIA توسط برند شیائومی با ویژگی ضد باکتریایی

شرکت شیائومی اخیرا توانسته است تا نسل دوم دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد MIJIA را به بازار وارد کند. این دستگاه رطوبت ساز جدید به نام Humidifier2، پس از دو سال از ارائه نسل اول به بازار آمد و دارای پنج ویژگی برتر در مقایسه با مدل قبلی خود می‌باشد که ارتقا یافته است.

نسخه پیشین این دستگاه، ظرفیت ۴ لیتر و ویژگی رطوبت رسانی تا ۳۶ ساعت را دارا بود و نیازی نبود تا به صورت پیوسته به آن آب تزریق شود.

در این دستگاه حجم Humidifier2 از ۲۸۰ میلی لیتر در ساعت به ۳۰۰ میلی لیتر در ساعت بیشتر شده است و همچنین یک ورق اتمیزه کننده هسته سرامیکی داخلی دارد که کمک به مسدود کردن ذرات آب می‌کند. به علاوه برای هیدراتاسیون بیشتر، ذرات آب میکرون اتمیزه شده با سرعت ۳۰۰ میلی لیتر بر ساعت اسپری می‌شوند. در نسخه جدید این دستگاه، در مقایسه با مدل پیشین احتیاجی به بلند کردن در دستگاه جهت افزودن آب به مرطوب کننده نمی باشد.

همچنین دستگاه رطوبت ساز جدید در مقایسه با مدل پیشین که تنها در یک جهت فعالیت می‌کرد، می تواند چرخش ۳۶۰ درجه را جهت رطوبت رسانی بهتر اتاق فراهم کند. به علاوه این دستگاه رطوبت ساز نسل جدید، تا میزان ۹۹.۹ درصد دارای کارکرد ضد باکتریایی با بهره‌گیری از یون نقره می باشد. همچنین این دستگاه جدید در مقایسه با نسخه پیشین یک هیدرومتر می باشد.

از سوی دیگر باید بدانید که دستگاه رطوبت ساز جدید Mijia یک ظرف ۴ لیتری دارد و قادر است تا ۳۰ ساعت رطوبت را تهیه کرده و در دسترس قرار دهد. به علاوه احتیاجی به اضافه کردن پیوسته آب ندارد و ویژگی ضدباکتریایی آن باعث جلوگیری از رشد وزیاد شدن باکتری درون مخزن آن می‌شود. هم اکنون این دستگاه در بازار چین عرضه شده و وجود دارد و درباره اینکه چه زمانی در بازار جهانی ارائه می‌شود، اطلاعاتی در دسترس نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.