اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نحوه فعالیت مدارس را در هفته آینده بر اساس رنگ بندی کرونایی جدید اعلام کرد.

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نحوه فعالیت مدارس را در هفته آینده بر اساس رنگ بندی کرونایی جدید اعلام کرد.
طبق اطلاعیه این اداره کل، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان از فردا شنبه ۷ اسفند تا پایان هفته بدین شرح است:
💢مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه رنگ بندیهای کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.
💢 در #وضعیتقرمز فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاهها و … در #مدارسشهری بصورت #غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس #روستایی طبق دستورالعمل های که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری نمایند.
💢 در وضعیت #نارنجیزردآبی فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارسشهریو_روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵% دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی بصورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولین زیربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می شود.
– فعالیت کانونهای فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم
– کلاسهای کارگاهی ( دروس عملی ) رشته های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس ، در تمامی وضعیت های کرونایی و تمامی مناطق استان بصورت حضوری خواهد بود.
⭕️ رنگ بندی کرونایی شهرستانها براساس اعلام مرکز بهداشت استان:
قرمز:
اهر- بناب- جلفا- سراب- شبستر- مرند- عجب شیر- مراغه- میانه- هریس
نارنجی:
تبریز- اسکو- آذرشهر- هوراند- ملکان
زرد:
خداآفرین – هشترود- بستان آباد- چاراویماق- کلیبر- ورزقان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.