آل هاشم:با مردم با زبانی نرم و رویی خوش صحبت کنید

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار هیات مدیره و هیات رئیسه شرکت گاز استان با بیان اینکه نعمت گاز و برخورداری آحاد ملت از آن از دستاوردهای انقلاب است، گفت: برای مدیریت انرژی در بخش گاز خانگی راهی جز درست مصرف کردن نداریم.

امام جمعه تبریز با اشاره به شروع فصل زمستان و افزایش مصرف گاز خانگی تاکید کرد: شرکت گاز با استفاده ظرفیت رسانه ها و صداوسیما نسبت به ارتقا آگاهی مردم در جهت مصرف درست گاز اهتمام جدی داشته باشد و با تبلیغات گسترده الگوی مصرف مردم را اصلاح کند.

وی از مردم خواست در راستای اصلاح الگوی مصرف راه های مقابله با هدر رفت انرژی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و در محل زندگی خود، فضاهایی که لزومی به استفاده از وسایل گرمایشی نیست از مصرف انرژی در آن محل اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سال های اول انقلاب و مشکلات مردم در زمستان برای رفع نیازهای خود در تأمین نفت را یادآور شد و گفت: گستردگی پوشش گاز در کشور به اندازه ای رسیده است که حتی در دور افتاده ترین روستاها مردم از این نعمت برخوردارند و به برکت همین نعمت گاز بسیاری از مشکلات رفع و زندگی مردم آسان شده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم از منابعی که در اختیار داریم درست و بهینه استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر گاز در بخش آب مصرفی هم به دلیل کاهش بارش ها با کمبود مواجه هستیم از این جهت باید نسبت به اصلاح الگوی مصرفی خود بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تقدیر از خدمات ارزشمند کارکنان شرکت گاز در فصل سرد سال گفت: کارکنان این مجموعه برای تأمین رفاه حال شهروندان در این ایام تلاش شبانه روزی دارند که این مهم مایه افتخار نظام اسلامی است.

امام جمعه تبریز مسئولان شرکت گاز را خطاب قرار داد و گفت: تکریم ارباب رجوع را در اولویت های کاری خود قرار دهید و با زبانی نرم و رویی خوش با مراجعین صحبت کنید و برای تأمین خواسته های قانونی ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشید.

در ابتدای این دیدار مهندس کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان از فعالیت های این مجموعه گزارش داد و گفت: میزان تولید گاز ۸۴۰ میلیون متر مکعب است در حالی که میزان مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب است از این جهت باید مصرف خانوارها بهینه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.