‍ آقای رئیسی کسی پشت پرده نیست!

یادداشت کامبیز مهدیزاده: ابراهیم رئیسی از عوامل پشت پرده و گرانی ها صحبت میکند غافل از اینکه دیگر کسی پشت پرده نیست و همه یکدست روی صحنه ظاهر شده اند و آن پشت پرده ناتوانی و مدیریت ناکارآمد کابینه دولت است نمیتوان ژ.و.ل و.ر.ن.ی  و دیمی دولت را اداره کرد تا ابد وقت نیست مردم تحت فشار هستند

امروز بر خلاف صحبت های رئیس مجلس و وعده های انتخاباتی یخچال مردم همچنان خالی است و مردم پیش فرزندان ونوه های خود شرمنده هستند با اجی مجی لا ترجی نمیتوان کشور را اداره کرد و مشکلات را به گردن دولت قبل انداخت امروز قوای سه گانه هم سو هستند کسی طی مذاکرات از سفارتی بالا نرفته و فیلمی هم در  صدا و سیما ساخته نشده است!!

در دولت تدبیر و امید ح.ذ.ف س.پ.ا.ه پ.ا.س.د.ا.ر.ا.ن از فهرست تروریسم به عنوان پیش شرط هر گونه مذاکره مورد توافق بود اما امروز چه شده؟برجام بهترینه مطلوب نبود اما آنچه محقق شد بهترینه آن زمان و مکان بود برجام را مرده خواندید اما نه ماه است هر روز تنفس مصنوعی و شوک به آن میدهید و هر ساعت می گویید به توافق نزدیک شده ایم چرا این ساعت نزدیکی شما اینقدر دور است. قرار بود ژاپن اسلامی شویم اما امروز کجا هستیم مسئولین از بستن لنگ به دور کمر حرف میزنند باید واقع بین بود نمیتوان دیمی دولت را اداره کرد هیئتی نمیتوان کشور را اداره کرد اگر دولت مردان بیدار نشوند ممکن است آنوقت خیلی دیر شده باشد ،نمیشود حاکمیت تنها دست یک گروه باشد و آنها مدیریت کنند. اشخاصی که فکر میکردند عقل کل هستند شکست خورده اند پنج نفر که ادعای رئیس جمهور شدن داشتند در دولت حضور دارند پس  این رونق وارزانی کجاست قیمت نان و برنج سر به فلک کشیده و تخم مرغ و گوجه غذای لاکچری شده است و یواش یواش داریم به آرزوی برخی از دوستان به اشکنه خوردن میرسیم وزیر نفت اظهار میکنند ظرفیت تولید به قبل از تحریم ها بازگشته و پولش را هم میگیریم خدا روشکر اما چرا نه قیمت دلار پایین می آید؟ نه چیزی ارزان میشود؟

وزیر ارتباطات از افزایش سرعت اینترنت حرف میزند اما انسان نمیتواند با همکار خود که کنارش نشسته ارتباط برقرار کند و ده بار قطع و  وصل میشود نکند اینترنت شما هم مثل جریان خرید آن گوجه فرنگی معروف  مختص آن محله پ.و.پ.و.ل.ی.س.ت.ی باشد !!!

این صحبت های تخیلی نشان از بی اطلاعی و کم سوادی برخی از اعضای کابینه دولت اقای رئیسی است مسئولی دیگر شبانه دستور میدهد قیمت ها پایین بیاید دوستی به طنز میگفت فردای آن روز که به خیابان آمدم باور نکردم همه قیمت ها ، به دلار هزار تومانی برگشته بود بعد از چهل سال این مدیران نفهمیده اند که اقتصاد دستوری حل نمیشود.

امروز نه تنها خرید مسکن رویا شده بلکه قیمت روز افزون خودرو نیز باعث شده آن هم دست نیافتنی شود البته  موضوع خرید خودرو  در تخصص یکی از وزیران کابینه است که ما مثل کره جنوبی ها ،سواری بخریم  یا شاسی بلند با تعویض افراد ،مدیریت کشور اصلاح نخواهد شد .آموزش و فرهنگ باید اصلاح شود مدیریت علم است.

هیچ انسان آزاده ای دوست ندارد کشورش زیر سایه کشور دیگری باشد چه شرق چه غرب اما این به معنای سیم خاردار و کشیدن دیوار چین به دور خود نیست تمام دیوارها در دنیا امروزی فرو ریخته اند امروز ژاپن وکره و قطر کجا هستند. نکند حساب واریز پول نفت را اشتباه به دوستان داده اید پس این دلار ها کجاست به شعور مردم توهین نکنید!!!
یکی از ژ.و.ر.ن.ا.ل.ی.س.ت ها دستور بستن تنگه هرمز را میدهد در حالی که مردم در تنگه و تنگنای گرانی هستند آخر برادر گرامی شما بدهی های ما را از چین و روسیه وصول کن نیازی به بستن تنگه نیست کابینه دولت با این عملکرد به سمت  سرابی حرکت میکند که انتهای آن هر چه باشد دریا نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.