یکسال مبارزه و رویارویی سخت با سرطان و روند بهبود / مارالِ فرجاد با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی خبرنگارِ مجله‌ی «گِلَمور» شد

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.» ‌

یکسال مبارزه و رویارویی سخت با سرطان و روند بهبود / مارالِ فرجاد با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی خبرنگارِ مجله‌ی «گِلَمور» شد

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت… تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های درمانی مورد نیاز، اکنون در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.
@maralfarjad
#تی_وی_پلاس #مارال_فرجاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.