گوشی هوشمند ویوو Y02s با قیمت پایین دارای ویژگی‌های بسیار خوب به بازار خواهد آمد!

گوشی هوشمند ویوو Y02s دارای یک تراشه helio G35، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌باشد و با نسخه اندروید ۱۲ ارائه خواهد شد.

شرکت ویوو قرار است تا یک گوشی هوشمند با قیمت پایین به نام ویوو Y02s را به بازار معرفی و ارائه کند. این شرکت در تاریخ ۲۸ جولای تصمیم دارد تا این گوشی هوشمند را با بازار گوشی های موبایل در سرتاسر جهان عرضه کند. در حدود یک هفته قبل از ارائه آن، مشخصاتی درباره ویژگی‌ها و قیمت این گوشی هوشمند گزاش شده است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی هوشمند ویوو Y02s

گوشی هوشمند ویوو Y02s دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی اچ دی پلاس با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز می‌باشد. همچنین دارای تراشه helio G35، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌باشد و با نسخه اندروید ۱۲ ارائه می‌شود. چنانچه کاربر فضای ذخیره بیشتری بخواهد، می‌تواند از اسلات کارت microSD استفاده کند.

صفحه اسکرین و نمایش این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و همچنین پنل پشتی آن دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED می‌باشد. از طرف دیگر این گوشی دارای قابلیت‌های عکاسی مثل زیبایی چهره و تایم لپس نیز می‌باشد. به علاوه این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در کنار آن از شارژر ۱۰ واتی نیز استفاده می‌کند. از سوی دیگر برخی قابلیت‌های دیگر این گوشی هوشمند، ویژگی دو سیم کارته بودن، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C یا تایپ سی و جک ۳.۵ میلی متری صدا می‌باشند.

همچنین این گوشی هوشمند با وزن ۱۸۳ گرم، دارای قابی با جنس پلی کربنات، در ابعاد ۱۶۳.۹۵ در ۷۵.۵۵ در ۸.۱۹ میلی متر می‌باشد. به احتمال زیاد این گوشی با قیمت پایین به اندازه ۱۱۳ دلار و با رنگ‌های مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.