پرداخت ۲۶۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در آذربایجان‌شرقی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان تسهیلات برای نخستین بار در این استان به منظور ایجاد اشتغال تخصیص یافته است.

یونس طاهری در خصوص جزئیات این طرح، گفت: این تسهیلات نخستین بار از بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و با نرخ سود ۴ درصد در راستای حمایت از طرح‌های خود اشتغالی و کارفرمایی پرداخت می شود.

وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات از طریق ۹ دستگاه اجرایی، افزود: تسهیلات جدید اشتغالزایی از طریق ۹ دستگاه اجرایی و نهادهای حمایتی اعم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد علوی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، میراث فرهنگی و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( شرکت های تعاونی ) پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ها برای انفرادی ۱۵۰ میلیون تومان و برای کارفرمایی ۴ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: توزیع شهرستانی این تسهیلات بر اساس شاخص های جمعیت و مناطق محروم و نرخ بیکاری شهرستان‌های استان انجام گرفته و به دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی و فرمانداران محترم سراسر استان ابلاغ گردیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.