مدیر بنیاد دست‌های مهربان: ۱۵۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در شعبه‌ی آذربایجان شرقی هستند

به گزارش فصل‌نیوز
بهزاد کریم‌پور ، مدیر بنیاد دست‌های مهربان در نشست خبری خود در رابطه با هدف بنیاد دست‌های مهربان بیان کرد: این مجموعه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و بعد از گذشت ۱۶ سال ، ۲۰ شعبه‌ی فعال شروع به کار کردند.  هدف اصلی این مجموعه کمک به زنان سرپرست و کودکان بد سرپرست است.
وی گفت: سه هزار و دویست خانواده تحت پوشش بنیاد نیکوکاری هستند که از این سه هزار و دویست نفر ، ۵۰۰ خانواده تحت پوشش بنیاد دست‌های مهربان آذربایجان شرقی هستند. در این بنیاد خدماتی از جمله دندانپزشکی، پزشک عمومی، روانشناسی و پزشک زنان دایر می‌باشد.
او گفت: یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در این مجموعه، بحث توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است که در این راستا با ایجاد کارگاه های مختلف برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در زمینه های صنایع دستی کلاس های اموزشی برگزار می کنیم و پس از تولید محصول برای فروش اقدامات لازم را انجام می دهیم.

کریم‌پور در مورد فعالیت این مجموعه بیان کرد : مجموعه‌ی بنیاد دست‌های مهربان غیر سیاسی و غیر دولتی است و این بنیاد سازمان مردم نهاد است و با کمک و یاری مردم عزیزمان و هیئت امنای این مجموعه فعالیت می‌کند.

کریم پور گفت: در این مرکز برای گروه سنی سه تا هفت سال خدمات آموزشی ، هوش و خلاقیت ارائه داده می‌شود.

وی افزود: اگر یکی از اعضا شرایط یا بیماری خاص داشته باشد به بهترین بیمارستان معرفی می‌شود و به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرد.

کریم‌پور در رابطه با عملکرد مجموعه نسبت به زلزله‌ی خوی بیان کرد: علاوه بر سیل آذرشهر، عجب شیر و زلزله پل ذهاب که در کنار مردم بودیم در زلزله خوی نیز با ارسال وسایل‌های بهداشتی ، خوراک ، پوشاک و ۶ عدد کانکس در کنار مردم بودیم.

وی گفت: هزینه کرد بنیاد دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

کریم‌پور در پایان بیان کرد: این بنیاد در سال ۹۶ و ۹۹ به عنوان برند برتر کشور در حوزه نیکوکاری سطح کشور انتخاب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.