لپ‌تاپ جدید هواوی تسکین دهنده ی پوست به همراه عکس

به تازگی نسخه ای از لپ تاپ MateBook X Pro برند هوآوی به بازار آمده است. عرضه این محصول با سوالاتی روبرو شده است؛ چراکه این لپ تاپ در ماه فوریه در همایش تکنولوژی کنگره جهانی موبایل MWC 2022 رونمایی شده بود. خوب است بدانید این لپ تاب دارای تراشه‌های سری Alder Lake P می باشد که کارکرد چندهسته‌ای خیلی سریع‌تری نسبت به پیکربندی پیشین خود دارد.

به تازگی نسخه ای از لپ تاپ MateBook X Pro برند هوآوی به بازار آمده است. عرضه این محصول با سوالاتی روبرو شده است؛ چراکه این لپ تاپ در ماه فوریه در همایش تکنولوژی کنگره جهانی موبایل MWC 2022 رونمایی شده بود.

این لپ تاب دارای تراشه‌های سری Alder Lake P می باشد که کارکرد چندهسته‌ای خیلی سریع‌تری نسبت به پیکربندی پیشین خود دارد. شرکت هوآوی در ویدئوی معرفی مختص به این لپ تاب آن را تسکین‌دهنده پوست عنوان کرده است. دلیل این عنوان برای این لپ تاب تاکنون مشخص نشده است، ولی اینگونه تصور می‌شود که بدنه این لپ تاب علت این نام گذاری باشد.

لپ تاب MateBook X Pro 2022 ار برند هوآوی دارای سه رنگ می باشد که یکی از آن‌ها آبی است. همچنین این لپ تاب دارای بدنه منیزیمی می‌باشد که در مقایسه با مدل آلومینیومی آن یک پیشرفت خوب به حساب می‌آید. این لپتاب دارای بدنه منیزیمی جذاب، با دو رنگ جدید ارائه شده است؛ یکی از این رنگ ها سفید است که به جای رنگ خاکستری مدل آلومینیومی عرضه شده و رنگ دیگر آبی با بدنه‌ای بسیار زیبا می‌باشد.

به علاوه این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه و حداکثر یک ترابایت حافظه SSD است که می‌تواند جهت انجام کار‌های اداری و نیاز‌های روزمره و عادی بسیار کاربردی باشد. ولی باید بدانید که این لپ تاب برای کار‌های سنگین و بازی به خوبی عمل نمی‌کند. همچنین این لپ تاب دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۴.۲ اینچی، روشنایی ۵۰۰ نیت، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و وضوح ۳K به اندازه کافی بزرگ و روشن است و قادر است که به طور مناسب و به آسانی به مدیریت صفحات گسترده، عکس‌ها و ویدیو‌ها بپردازد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، لپ تابMateBook X Pro 2022 برند هوآوی دارای قابلیت دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲ و USB-C نیز می‌باشد. این لپتاب با پردازنده Intel Core i5-1240P و بدنه آلومینیومی، دارای قیمت ۱۳۳۰ دلار و بهترین مدل آن دارای پردازنده Intel Core i7-1260P و بدنه منیزیمی، دارای قیمت ۱۹۲۲ دلار می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.