قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز ایران به قطر برای‌ بازی‌های جام جهانی اعلام شد

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.

شمس الدین فرزادی پور،‌ درباره پروازهای هما در ایام جام جهانی اظهار داشت: براساس وضعیت موجود، قیمت رفت و برگشت هر صندلی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیت انجام می‌شود.

فرزادی‌پور بازه زمان‌ آغاز پروازها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی‌ها پروازها نیز آغاز می‌شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود زیرا افرادی که اقدام به تماشای بازی‌ها می‌کنند، باید حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا فعلا محدودیتی اعلام نشده است و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.