فعال شدن بسته اینترنت رایگان برای قشرهای سطح پایین

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری بیان کرد که قرار است بسته‌ی اینترنتی برای سه دهک اول یارانه‌بگیر در کشور فعال شود.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور یعنی مجید حقی بیان کرد که قرار است تا بسته اینترنت رایگانی برای قشرهای سطح پایین جامعه فعال شود.

او در این باره گفت که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرده که بسته اینترنت رایگانی برای قشرهای سطح پایین جامعه باید در نظر گرفته شود. اطلاعات افرادی که در مدت مشخص شده  توسط سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در ‌آدرس my.gov.ir یا کد دستوری #۱۲۳۴*۴* ثبت‌نام کرده‌اند، چنانچه شماره هایشان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید شوند، توسط سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اطلاع داده می‌شوند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به اینکه تنها سرپرستان خانوارهای سه دهک اول این بسته‌ها را دریافت می کنند، بیان کرد که در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه تعداد ۹۴۴ هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های‌وب، آپتل، سامان‌تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده اند. به علاوه بسته مورد نظر برای سیم‌کارت این دسته از افراد که مسئله ای جهت فعال‌سازی بسته مثل قطعی سیم‌کارت به‌دلیل بدهی یا مسدودی را نداشته‌اند، فعال شده و پیامش نیز ارسال شده است.

همچنین این معاون بیان کرده است که این بسته سالانه اینترنت ۴۰گیگابایتی می باشد که ۳۰ گیگابایت آن جهت استفاده از سایت‌های مشخصی و ده گیگابایت آن جهت استفاده از اینترنت می باشد و تنها برای قشرهای سطح پایین در نظر گرفته شده و اجرا شده است.

علاوه بر تمامی موارد او گفت که افرادی که به درستی در سامانه خدمات دولت هوشمند یا با کدهای دستوری ثبت نام کرده اند و همچنان این بسته برایشان اجرا نشده است، کافیست تا با مراکز اپراتور خود تماس گرفته و از شرایط فعال‌سازی بسته اینترنت خود آگاه شوند. چنانچه این افراد جوابی نگرفتند باید به نشانی https://195.cra.ir رفته و خواسته خود را ثبت کنند تا کارشناسان بتوانند رسیدگی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.