شهریار حیدری: توافق انجام شده/ توافق برد، برد است

عضو کمیسیون سیاست خارجی: توافق انجام شده/ توافق برد، برد است و خطوط قرمز نظام در آن رعایت شده/ نهادهای وابسته به مقام معظم رهبری نیز لغو تحریم شدند.

_ شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست.

_ ظریف سال‌ها مذاکره کرد و مذاکرات را به مرحله‌ای رساند که می‌توانست مثل همین توافق به سرانجام برساند و خیلی از مشکلات را حل کند.

_ در جلسه‌ای که با شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه داشتیم همه موارد مورد بررسی قرار گرفت. این توافق برد، برد است و خطوط قرمز نظام و ملاحظات جمهوری اسلامی در آن رعایت شده است.

_ در واقع آنچه که در حال حاضر برای ما ضرورت دارد توافق شده است. موضوعاتی قبل از برجام در بحث اف ای تی اف و تحریم سپاه از دولت قبل تا امروز مطرح شده که این موضوعات قابل مذاکره است.

_ این مسائل چه در قالب برجام و چه خارج از برجام صحبت شده و البته نهادهای وابسته به مقام معظم رهبری نیز لغو تحریم شدند.

2 نظرات
  1. ریحانه حسینی می گوید

    با آرزوی توفیق و پیروزی در توافقات برای سیاستمداران کشور عزیزمان
    به امید آنکه شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر میهنمان باشیم

  2. سودابه می گوید

    خوب توافق هم انجام بشه چی به مردم میرسه جز گرونی و بدبختی؟ قیمتها که سرسام آور بالا میره و هیچکس جلودارش نیست. مدیران که همچنان به فساد خودشون ادامه میدن و اختلاس میکنن. قیمت دلار و سکه و طلا که دیگه نگم… پس به چه دردمون میخوره این توافق؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.