شهرک جوانان برای مناطق حاشیه نشین پیش بینی شده است

شهردار کلانشهر تبریز در رابطه با موضوع لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز عقد قرارداد ۱۵۰۰ واحد مسکونی در اراضی شهرک جوانان بیان کرد : شهرک جوانان برای مناطق حاشیه نشین پیش بینی شده است که ۱۵۰۰ واحد در سال اول برای این پروژه در نظر گرفته شده است و درخواست کردیم کل زمین شهرک جوانان در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا هزینه مازاد به شهرداری تحمیل نشود.
باغبان طی صحبت های شهردار گفت : این موضوع یکی از دغدغه های مدیریت شهری در مناطق حاشیه نشینی بود و اولین اقدام اساسی شروع خواهد شد . در جابجایی مناطق حاشیه نشینی باید جابجایی اتفاق بیوفتد و یک اقدام مبارکی می باشد . در بودجه سال آینده بودجه شهرک جوانان پیش بینی شده است.
بابایی اقدم بیان کرد : متاسفانه در دولت قبلی برای مسکن سازی برنامه ای وجود نداشت و ما به عنوان مدیریت شهری باید این کار را انجام می دادیم . در دوره قبلی این زمین کلنگ زنی شده است و هیچ اقدامی برای احداث انجام نشده است حالا که شهریار و سهند به عنوان سهمیه تبریز مطرح شده از این زمین‌ها هم استفاده شود . مصوبه شورای عالی شهرسازی برای چهار طبقه بود اما شهرداری به سه طبقه فکر کرده ، اگر امکان دارد تغییر پیدا کند مسئله بعدی تجربه غلط در خلیل آباد بود که مشخص کنیم چه کسانی به آنجا جا به جا می‌شوند.
شهردار در پاسخ به سوالات گفت : امیدوارم تا فروردین ماه بتوانیم استارت این کار را شروع کنیم تا بتوانیم از فصل کاری استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.