راه های از بین بردن بوی دود لباس‌ها

این را می دانید که چنانچه در معرض دود قرار بگیرید، پارچه و لباس بوی دود گرفته و به آسانی از بین نمی رود. با ما همراه باشید تا در این مطلب به شما دو روش مناسب جهت از بین بردن بوی دود لباس های تان با شما آموزش دهیم.

از نظر بسیاری از خانم ها بوی دود لباس نامطبوع می باشد. بوی دود قادر است تا به پارچه های لباس ها نفوذ کند و ممکن است با شست و شوی لباس هم از بین نرود. ولی جالب است بدانید که از بین بردن بوی دود از پارچه اصلا کار سختی نبوده و بسیار آسان می باشد و با کمک موادی که در منزل هر شخصی وجود دارد، این کار انجام خواهد شد. در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

استفاده از آب و سرکه جهت از بین بردن بوی دود از روی لباس

این راه جهت از بین بردن بوی دود از لباس ها و پارچه های کتانی روش بسیار خوبی است. برای این کار باید سینک ظرفشویی خود و یا یک لگن را پر از آب گرم کنید و یک فنجان سرکه سفید داخل آن بریزید.

حال آب و سرکه را با ملایمت با هم ترکیب کنید. سپس پارچه دود گرفته را در آن قرار بگذارید و اجازه دهید تا در طول یک ساعت در آن ترکیب قرار بگیرد. در پایان لباس خود را از مخلوط آب و سرکه بیرون آورده و آب بکشید.

استفاده از جوش شیرین و کیسه پلاستیکی جهت از بین بردن بوی دود از روی لباس

این راه جهت برطرف کردن بوی دود از پرده، پتو و قالیچه های کوچک بسیار خوب است. در این راه پرده یا پتو دود گرفته را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید و یک فنجان جوش شیرین درون کیسه پلاستیکی ریخته و آن را به خوبی ببندید. پس از بستن کیسه آن را به خوبی تکان دهید تا جوش شیرین در کل کیسه به صورت مساوی پخش شود. بعد از آن کیسه را یک شب به حال خود بگذارید و سپس پارچه را دربیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.