رئیس مجمع نمایندگان شالمغرب در مجلس شورای اسلامی خبر داد : واریز پنجاه درصد سود سهام عدالت تا پایان آذر

رئیس مجمع نمایندگان شالمغرب در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

واریز ۵۰ درصد سود سهام عدالت تا پایان آذرحجت الاسلام و‌المسلمین دکتر میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و‌بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی میزاقتصاد شبکه خبر اظهارکرد: هم وزیر اقتصاد و هم رئیس سازمان خصوصی سازی در صحبت‌ها گفته بودند که تا پایان آذر سود سهام عدالت واریز خواهد شد. البته طبق پیگیری ما، سازمان بورس پیگیر این موضوع است. ۳۶ شرکت که بورسی و فرابورسی هستند و پرتفوی سهام عدالت در این ۳۶ شرکت است، مجامع آن‌ها در تیر ماه جلساتی تشکیل دادند که هنوز سودشان را به طور کامل واریز نکرده اند. بعد از پیگیری ما اعلام کردند که سعی می‌کنند ۵۰ درصد از این سود را تا آخر آذر ماه واریز کنند و اگر میسر نشود، واریز‌ها در دی ماه انجام شود.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزندگی سهام عدالت و با تاکید‌ به نگهداری این سهم‌ها خاطر نشان کرد: گروهی سهام اولیه آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان بود و گروه دیگر هم یک میلیون تومان بوده است. ارزش اسمی آن‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. سود سهامی که دارند دو برابر سال گذشته می‌شود که رقم قابل توجهی است.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو تهران :مجلس بسترهای “جهش تولیدمسکن” را فراهم کرده است / ایجاد تحول در این حوزه منوط به هنر مدیریتی وزیر است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرتاج الدینی عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود و آنها می‌توانند ۱۷ قلم كالای ضروری را از فروشگاه های سراسر كشور و از طریق كارت‌خوان های مخصوص و با قیمت دولتی خریداری كنند.

وزارت مسکن با نقد کردن منابعی مانند زمین و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه “شهر آفتاب” رادیو تهران گفت: منابع مالی زیادی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسكن لازم است. لازم نیست حتما مجلس منابع مالی ساخت این تعداد واحد مسكونی را تامین كند. وزارت مسكن و شهرسازی منابعی از جمله زمین دارد كه می تواند با نقد كردن این منابع درآمد حاصل از آن را به ساخت ۴ میلیون واحد مسكونی اختصاص دهد. وزارت می ‌تواند قرداد کاری با انبوه سازان برای ساخت مسکن منعقد کند و از هنر و مهارت خویش برای ساخت مسکن بهره.ببرد. قانون جهش تولید مسکن بستر خوبی برای توسعه در این حوزه است این قانون دست وزارت را برای ساخت مسکن کاملا باز گذاشته است بصورتی که می‌تواند برای احداث مسکن از تهاتر نفت و اموال غیرنقدی راکد دولت استفاده کند و همه این اقدامات منوط به هنر مدیریتی وزارت مسکن و شهرسازی است.

نماینده مردم شریف تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص كالابرگ الكترونیكی اظهار کرد: كالابرگ الكترونیكی؛كوپن نیست. یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود و آنها می‌توانند ۱۷ قلم كالا ضروری را از فروشگاه های سراسر كشور و از طریق كارت‌خوان های مخصوص و با قیمت دولتی خریداری كنند. لیست این كالاها در آینده تا ۲۵ قلم كالا افزایش پیدا می‌كند. این شیوه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان در حال اجرا است و درصورت موفقیت در تمام نقاط كشور اجرا خواهد شد.

میزان افزایش حقوق کارکنان حداقل دو برابر امسال خواهد بود رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق برای سال آینده اذعان کرد: افزایش حقوق كاركنان دولت برای سال آینده حداقل دو برابر سال جاری و حدود ۲۰ درصد خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.