دکتر هوشنگ نصیرزاده به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد

تنها ۷ دقیقه بعد از اعلام استعفای ایوب بهتاج، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید تراکتور منصوب شد.

باشگاه تراکتور دقایقی پیش اعلام کرد که هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید تراکتور کار خود را آغاز کرده است. او حکم خود را از عباس الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه دریافت کرد و رسما کار خود را آغاز کرد.

نکته جالب اینکه نصیرزاده به جای ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور شد که تا صبح امروز روی صندلی مدیرعاملی تکیه زده بود اما در حالی که شایعات برکناری‌اش به اوج خود رسیده بود، استعفای خود را اعلام کرد و تنها ۷ دقیقه پس از درج خبر در کانال رسمی باشگاه، تصویر تودیع هوشنگ نصیرزاده در کنار عباس الیاسی در خروجی رسانه رسمی سرخپوشان تبریزی قرار گرفت.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: «براساس مصوبه هیئت مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه ماموریت یافت تا ضمن تامین نظرات کادر فنی، بازیکنان مورد نظر را در راستای تقویت تیم مشخص و در این زمینه اهتمام نماید.»

به این ترتیب هوشنگ نصیرزاده به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه تراکتور نیز معرفی می‌شود و باید منتظر نتایج مذاکرات او در نقل و انتقالات زمستانی هم ماند.

نکته مهم اینکه نصیرزاده سال پیش در همین روزها به همراه علی خطیر به عنوان عضو هیئت مدیره تراکتور انتخاب شدند اما در ادامه راه خود را از تراکتور جدا کردند و حالا نصیرزاده دوباره به عنوان عضو هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل به بدنه باشگاه بازگشته است.

دوره همکاری هوشنگ نصیرزاده با محمدرضا زنوزی به تیم فوتبال گسترش فولاد مربوط می‌شود و آخرین مدیرعامل این باشگاه آبی پوش تبریزی به حساب می‌آید که پس از خرید تراکتور توسط زنوزی، به تغییر نام و انحلال کشیده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.