دعوت ۶ بازیکن جوان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به اردوی تیم ملی خبر خوشی در روزهای سیاه ماشین‌سازی تبریز است

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن خارجی سال‌های گذشته خود، با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو شد و این اتفاق باعث شد تا قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور این روزها وضعیت چندان خوشی نداشته باشد.
این اتفاق باعث شد تا قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور این روزها حال و روز اصلا خوشی نداشته باشد و با گذشت بیست‌ویک هفته از لیگ دسته یک، تنها با کسب ۶ امتیاز، قعرنشین لیگ دسته یک باشد.
اما وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی زیر ۲۳سال کشورمان، خبر خوشی به فوتبال دوستان تبریزی و کادرفنی تیم ماشین‌سازی اعلام کرد.
براساس اعلام فدراسیون فوتبال ایران، عرفان اکرمی، میثم نامور، سینا عبدالهی، متین پارسا، آرمان رحمانی و امیر شهیم (آقای گل لیگ دسته یک) از تیم ماشین‌سازی تبریز به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران دعوت شدند.
بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی “یاشیل ماشین” فرصتی فراهم کرد تا بازیکنان بومی و مستعد، خود را به فوتبال ایران معرفی کنند. اتفاقی که برای ماشین‌سازی چندان خوشایند نبود اما برای استعدادهای فوتبال تبریز شرایطی مهیا کرد تا بتوانند خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.
بدون شک در این بین علی ابراهیمیان سرمربی تیم ماشین‌سازی و دستیارانش نقش بسزایی داشتند تا توانستند با بکارگیری توانایی‌های بازیکنان در پست‌های تخصصی خود، فوتبالیست‌های بومی مستعد تبریز را به تیم ملی زیر ۲۳سال معرفی کنند.
“یاشیل ماشین” تبریز این روزها شرایط چندان جالب توجهی را سپری نمی‌کند و تا زمان بهبود شرایط مالی و مدیریت این باشگاه روزهای سختی در آینده خواهد داشت. امید است مسئولان ارشد استانی و شهری فکری اساسی برای این باشگاه ریشه‌دار داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.