دستگيري ۲۵ اراذل و اوباش در یک مهمانی در تبریز

دستگيري ۲۵ اراذل و اوباش در یک مهمانی در تبریز

جانشین فرمانده انتظامي استان يكي از برنامه هاي پليس را برخورد جدي با اراذل و اوباش دانست و گفت: در یک عملیات غافلگیرانه ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای اطراف تبریز دستگیر شدند.
سردار “علی محمدی” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیت پلیس با هیچ کسی تعارف نداشته چراکه آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می داند.
وي در ادامه افزود: تعداد ۲۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار که سابقه شرارت و عربده کشی داشتند با ترتیب میهمانی و جشنی در یکی از روستاهای اطراف تبریز جمع شده بودند که در کمترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی دستگیر و از متهمان انواع سلاح سرد ،آلات قمار و استعمال مواد مخدر کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد،تصریح کرد : بعدا از شهادت شهید “اکبر رنجبر” طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان های تابعه تعداد ۹۸ اراذل و اوباش دستگير و تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان به مخلان نظم و امنيت عمومي که بخواهند با قدرت نمايي و حرکات غير متعارف آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار نمايند هشدار داد و گفت: پليس هميشه آماده است و اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالي و کذايي خود در فضای حقیقی و فضای مجازی، امنيت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.