خودسازی مقدمه‌ی جامعه سازی است

امیر نصیربیگی ، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در نشست خبری خود با موضوعات مختلف و اجرای برنامه ها بیان کرد : خودسازی مقدمه ی جامعه سازی است ما باید ابتدا از خویشتن شروع کنیم و رسانه ها باید در این مورد به ما یاری رسانند ، ما رسانه را بازوی کمکی میدانیم.
وی در رابطه با هنرمندان گرافیست افزود : ما در شهر از هنرمندان گرافیستی محروم هستیم و نمیتوانیم تبلیغاتی در مورد برنامه هایمان انجام دهیم . ما قصد داریم با تولیدات ویژه و هدفمند با موضوعات مختلف مانند آثاری از س.ر.د.ا.ر س.ل.ی.م.ان.ی فضاسازی کنیم و با نصب بیلبورد و محتوای کیفی ، هنرمندان را معرفی کنیم . وظیفه‌ی سازمان این است که هنرمندان را با جامعه و مردم شناخت بدهد.
نصیر بیگی در مورد برنامه‌های ویژه عید نوروز خبر داد : قصد داریم برای جامعه ، برنامه را طوری طراحی کنیم که مردم امید داشته باشند . در این بخش بعد از ایام فاطمیه ، جشن زمستانه‌ی سازمان شروع میشود و تا ایام عید نوروز ادامه دارد در این راستا سالگرد س.ر‌.د.ا.ر س.ل.ی.م.ان.ی ، دهه ی فجر و روز های خاص پیش بینی شده است و آنها را طراحی میکنیم.
وی افزود : سیاست شهرداری سازمان به چند نکته متمرکز شده است : ابتدا محله محوری میکنیم سپس مسجد محور که مسجد محوری به عنوان پایگاه اصلی میتواند باشد و در نهایت باید پیامد محوری کنیم و هر برنامه‌ای که از نظر همشهریان خاصیت جالبی ندارد ، آن برنامه را متوقف میکنیم.
نصیربیگی با موضوع برنامه های اجتماعی ادامه داد : برای سال ۱۴۰۲ برنامه‌های اجتماعی زیادی را پیش بینی کرده ایم و قصد داریم سال بعد در تمامی جشنواره ها ، بخش مدیریت و اجرای برنامه در دست جوانان و نوجوانان باشد ، ما جایگاه ویژه ای برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفتیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.