تغییر سناریو در مذاکرات وین برای چیست؟

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی بدانند که اجرای نمایش‌های مختلف با تعویض مهره‌ها و تغییر سناریو در مذاکرات سودی نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی بدانند که اجرای نمایش‌های مختلف با تعویض مهره‌ها و تغییر سناریو در مذاکرات سودی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آ‌ل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود: حضور یک هیئت صهیونیستی در وین حکایت از یک سناریو جدید دارد.
وی اظهار کرد: این روز‌ها صهیونیست‌ها در وین چه می‌خواهند؟ مذاکرات وین با فراز و فرود و خلال‌هایی که داشت در نهایت همه به یک نکته ختم می‌شود که ایران یک بسته محتوایی و مشخص آورده است و زمانی پای توافق می‌آید که تضمین محور بوده باشد و القای گذاره قطعی توافق از سوی سیاست‌گذاران برای امتیاز گرفتن بیشتر است.
خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مقامات آمریکایی سابقه چنین حرکاتی را در توافقات اولیه داشتند و شوک وارد کردن به مذاکرات بازی نخ نمایی است که بار‌ها ایران تجربه کرده است تاکید کرد: ایران انقلابی دست آمریکاییها و اروپایی ها را خوانده و هرگز شرایط به سال ۹۲ بر نخواهد گشت.
وی با گرامی داشت سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ گفت:  ۲۹ بهمن را هیچگاه نمی‌توان فراموش کرد، زیرا این روز، روز بیداری مردم آذربایجان است و چقدر این حرکت زیبا بود چرا که استمرار حرکت ۱۹ دی قم بود و بی‌شک آذربایجان نقطه وحدت ملت ایران است.
وی با اشاره به اینکه نقش بازار، روحانیت و دانشگاه در حرکات ۲۹ بهمن فراموش نشدنی است خاطرنشان کرد: از عمق دل از رهبر معظم انقلاب که دیروز در بیانات ارزشمند خود فرمودند که درخشش تبریز در تاریخ انقلاب فراموش نشدنی است تشکر می‌کنیم که همچنین فرمودند که ۲۹ بهمن روز شکرگزاری است و موجب ثمردهی انقلاب شده است.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به ضرورت مبارزه با انحرافات، تاکید کرد: مبارزه با فساد جهاد همه جانبه است.
وی همچنین با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از افرادی که در تولید داخلی، مصرف تولید داخلی، رونق تولید، سرمایه گذاری و اشتغال تلاش می کنند قدردانی کرد و گفت: این افراد در رونق اقتصادی کشور نقش اصلی را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.