تجلیل از حبیب طیاری، پیشکسوت حوزه روابط عمومی آذربایجان شرقی

همزمان با میلاد مولود کعبه و روز پدر انجام شد؛
تجلیل از حبیب طیاری، پیشکسوت حوزه روابط عمومی آذربایجان شرقی

همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر از حبیب طیاری، پیشکسوت حوزه روابط عمومی آذربایجان شرقی، تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم که به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در آذربایجان شرقی) و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد، حبیب طیاری به بیان گوشه ای از خاطرات و تجربیات خویش در کسوت مدیریت روابط عمومی استانداری پرداخت.

طیاری در این دیدار بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف راهبردی هر سازمانی تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهد افول جایگاه روابط عمومی و به حاشیه رانده شدن فعالان این رشته در استان هستیم.

این پیشکسوت عرصه روابط عمومی ضمن استقبال از تشکیل انجمن روابط عمومی استان به عنوان یک نهاد مستقل، نسبت به کیفی سازی فعالیت های تخصصی فعالان این حوزه ابراز امیدواری کرد.

حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز نیز در این نشست با اشاره به این نکته که تقویت واحدهای روابط عمومی می تواند در توسعه ارتباطات و نهادینه شدن توسعه در استانی همچون آذربایجان شرقی بسیار تاثیر گذار باشد، آمادگی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تبریز را برای گسترش فعالیت‌های علمی و آموزشی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد.

همچنین جمعی از اعضای شورای سیاست گذاری انجمن و فعالان روابط عمومی حاضر در نشست نیز به بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی پرداختند.

گفتنی است، حبیب طیاری دانش آموخته کارشناسی مدیریت دولتی است که از دهه ۶۰ در اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت بوده و سرانجام در دهه هشتاد به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

شایان ذکر است انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در راستای عمل به رسالت اخلاقی خود تجلیل از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی را در مناسبت های مختلف پیگیری خواهد کرد‌.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.