بیرون آمدن عکس های جدید گلکسی واچ ۵ سامسونگ

شرکت سامسونگ ساعت‌های هوشمند برتر خود را به جهت رقابت با ساعت های هوشمند شرکت اپل یعنی واچ سری ۸ آینده تولید و طراحی می کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ دارای ظاهری دایره‌ای تقریبا همانند مدل‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ به بازار ارائه خواهد شد. به علاوه خوب است بدانید که این ساعت یعنی گلکسی واچ ۵ پرو دارای دو رنگ خاکستری و مشکی می باشد.

همایش Galaxy Unpacked 2022 برند سامسونگ در تاریخ ۱۰ آگوست اجرا خواهد شد. شرکت سامسونگ قصد دارد تا در این همایش دو گوشی هوشمند تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 5G را معرفی و رونمایی کند.

همچنین پیش بینی می شود که این شرکت علاوه بر این دو گوشی، دو ساعت هوشمند مدرن نیز از سری گلکسی واچ ۵ یعنی گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو را رونمایی کند.

شرکت سامسونگ تاکنون به طور قطعی خصوصیات و ویژگی های این ساعت‌های هوشمند را فاش نکرده است. اما با تمام این تفاسیر، اطلاعاتی درباره بعضی خصوصیات این ساعت‌های هوشمند به بیرون درز کرده است. شرکت سامسونگ ساعت‌های هوشمند برتر خود را به جهت رقابت با ساعت های هوشمند شرکت اپل یعنی واچ سری ۸ آینده تولید و طراحی می کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ دارای ظاهری دایره‌ای تقریبا همانند مدل‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ به بازار ارائه خواهد شد. به علاوه خوب است بدانید که این ساعت یعنی گلکسی واچ ۵ پرو دارای دو رنگ خاکستری و مشکی می باشد.

همانطور که از خبرها پیداست ساعت نوع ۴۰ میلی متری گلکسی واچ ۵ دارای رنگ‌های پینک گلد، گرافیتی و نقره‌ای و ساعت نوع ۴۴ میلی متری دارای رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای و یاقوت کبود می باشد. جالب است بدانید این ساعت‌های هوشمند مدرن گلکسی دارای تعداد زیادی قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام می باشند که از میان آن ها می توان به سنسور دمای جدید جهت تشخیص تب کاربر اشاره کرد.

به علاوه شرکت سامسونگ قابلیت های اکوسیستمی مدرنی را در سری گلکسی واچ ۵ ارائه کرده است که با گوشی های هوشمند و لپ‌تاپ‌های گلکسی اجرا می شوند. همچنین این سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ می توانند تا عمق ۵ متری آب رفته و مقاومت داشته باشند. از سوی دیگر این ساعت های هوشمند با GPS داخلی ارائه می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.