بورل: تحریم‌های شدیدتری علیه ایران اعمال می‌کنیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه مداخله بروکسل در امور داخلی ایران و حمایت از آشوبگران گفت کشورهای عضو این اتحادیه با بسته تحریمی شدید علیه ایران موافقت خواهند کرد.مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه دخالت‌ها در امور داخلی ایران و حمایت از آشوب گران گفت: ما با اعمال یک بسته تحریمی شدید علیه ایران موافقت خواهیم کرد.

وی گفت: امروز، کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحریم‌ها و محکومیت‌های بیشتری را علیه تهران به دلیل نقض حقوق بشر و حمایت از روسیه با هواپیماهای بدون سرنشین اتخاذ خواهند کرد.

او همچنین با بیان اینکه مباحثات درباره اعمال نهمین بسته تحریمی علیه روسیه هنوز به پایان نرسیده، ابراز امیدواری کرد که اعضای اتحادیه اروپا امروز یا فردا در این زمینه به توافق برسند.

وزاری خارجه اتحادیه اروپا قرار است امروز (دوشنبه) برای اجماع در خصوص وضع تحریم‌های بیشتر علیه روسیه و جمهوری اسلامی ایران نشست برگزار می‌کنند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند به بهانه حمایت از اوکراین، نهمین بسته تحریمی را علیه روسیه به بحث گذارند که طبق آن حدود ۲۰۰ فرد و نهاد روسیه در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.

طبق این گزارش، وزرای خارجه اتحادیه اروپا همچنین درصدد هستند تا به بهانه حمایت از اغتشاشات، تحریم‌هایی را علیه افراد و سازمان‌های ایران مورد بررسی قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.